loading...
سبز
هادی بازدید : 23 یکشنبه 13 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 


قیمت : 4092000 تومان


برند : ASUS


خرید پستی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 


قیمت پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1


 


نقد و بررسی تخصصی

پروژکتورهای جیبی (Pico) دیگر در بازار پروژکتورها و وسایل برقی غریبه‌ای ناآشنا نیستند. این پروژکتورهای سبک و کوچک برای نمایش تصاویر و ویدیو در هر لحظه بسیار ایده‌آل هستند و قیمت آن‌ها بسیار کمتر از پروژکتورهای عادی است. شرکت ایسوس چند سالی است که به تولید این پروژکتورهای جیبی و قابل‌حمل مشغول است و یکی از جدیدترین محصولات این شرکت همین مدل ZenBeam E1 است.

کیفیت ساخت و طراحی

پروژکتور جیبی ZenBeam E1 دارای ظاهری بسیار رسمی و صنعتی دارد اما ظاهر فلزی این محصول درواقع از بدنه‌ی تمام پلاستیکی تشکیل شده است. در قسمت جلویی بدنه به لنز دستگاه برمی‌خوریم که با قابی کشویی پوشانده شده که آن را در برابر ضربه و گردوخاک محافظت می‌کند. در هنگام استفاده کافی است که این قاب کشویی را به سمت راست بکشید تا لنز نمایان شود. در قسمت پشتی محصول با چندین درگاه روبرو می‌شویم. یک پورت HDMI به‌عنوان ورودی اصلی تصویر، پورت USB برای فراهم نمودن قابلیت‌های پاور بانک محصول برای شارژ تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت و در آخر سوکت برق که برای تأمین برق مصرفی دستگاه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در قسمت فوقانی بدنه چندین دکمه برای تغییر حالات پخش تصویر، دسترسی به منوها و تنظیم بلندی صدا قرار گرفته‌اند. می‌توان گفت که این تفاسیر تمامی چیزی است که در مورد بدنه‌ی ZenBeam E1 لازم است بدانید و چیز دیگری وجود ندارد. ایسوس سعی داشته تا این پروژکتور را تا حد امکان ساده نگاه دارد که در عمل به‌هیچ‌عنوان موضوع بدی نیست و راحتی استفاده را برای کاربر به همراه دارد.

مشخصات فنی

ازآنجایی‌که ZenBeam E1 پروژکتوری جیبی است انتظار نداشته باشید تا مشخصات فنی آن شما را بهت‌زده کند. این پروژکتور جیبی قادر است تا با قدرت روشنایی 150 لومن به پخش تصاویر بپردازد و تصاویر را در وضوح 480 × 854 پیکسل پردازش کند. برای تصویر کنتراستی برابر با 3500:1 اعلام شده است و گفته می‌شود که دستگاه قادر است تصاویری به بزرگی 120 اینچ بر روی پرده‌ی نمایش ایجاد کند. البته این موضوع به فاصله‌ی دستگاه از پرده‌ی نمایش بستگی دارد و همان‌گونه که می‌دانید هرچه دستگاه از پرده‌ی نمایش دورتر شود تصویر بزرگ‌تر شده اما از سوی دیگر از ر.شنایی آن کاسته می‌شود که در شرایط نوری بالا مانند روز و در محل‌های پرنور این امر توصیه نمی‌شود. درصورتی‌که قصد استفاده از دستگاه را در اتاقی تاریک دارید می‌توانید دستگاه‌ را از پرده‌ی نمایش دورتر برده و تصاویر بزرگ‌تری دریافت کنید. می‌توان گفت که اندازه‌ی تصویر بر روی پرده‌ی نمایش را می‌توانید به‌صورت آزمون‌وخطا خودتان امتحان کرده و بسته به نور محیط بهترین حالت را به دست آورید.

اتصالات و عملکرد

اتصال ZenBeam E1 به منبع پخش امری بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد. تنها کافی است تا دستگاه را با استفاده از اتصال HDMI به دستگاهی متصل کنید. تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی و خلاصه هر دستگاه پخشی که دارای خروجی HDMI باشد را می‌توانید در این دستگاه مورداستفاده قرار دهید. البته در نظر داشته باشید که برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت ممکن است به مبدل نیاز داشته باشید. تلفن‌های همراه هوشمند معمولاً با استفاده از فناوری MHL می‌توانند با این پروژکتورها ارتباط برقرار کنند. در همین راستا سازگاری تلفن خود را با این فناروی قبل از خرید چک نمایید. لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و مکینتاش نیز می‌توانند با استفاده از اتصال HDMI به این پروژکتور متصل شوند. ZenBeam E1 می‌تواند با استفاده از قابلیت Auto-Keystone Correction زاویه تصویر را بر روی پرده‌ی نمایش تصحیح کنید. همچنین در قسمت زیر بدنه‌ی سوکتی برای اتصال به سه‌پایه قرار داده شده است که با آن می‌توانید دستگاه را بر روی سه‌پایه قرار دهید و در سطحی بالاتر از زمین به پخش تصویر بپردازید. طراحی پایه‌ی کوچک در این مدل می‌توانست بسیار کاربردی باشد تا در صورت قرار دادن دستگاه بر روی میز بتوان تا حدودی موقعیت تصویر را بر روی پرده به‌صورت عمودی تغییر داد. حال در صورت نیاز شاید مجبور باشید کتاب یا شی‌ء دیگری را زیر دستگاه قرار دهید.

شرکت ایسوس عقیده دارد که ZenBeam E1 ایده‌آل کسانی است که پیوسته در حال حرکت و مسافرت بوده و برای حرفه‌ی خود یا صرفاً برای سرگرمی نیازمند پروژکتوری هستند تا بتوانند تصاویر و یا ویدیو‌های خود را به‌سرعت پخش کنند و ایسوس عقیده دارد که این افراد مخاطبین خود را با این قضیه ک پروژکتور خود را به همراه دارند می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند که ممکن است نشان از حرفه‌ی بودن آن‌ها در شغل خود باشد. در تئوری و بر روی کاغذ این موضوع که بتوان پروژکتور را از جیب خود درآورد و ارائه‌ی مطالب را برای حضار به‌سرعت آغاز کرد می‌تواند جالب باشد اما در عمل شرایط کمی فرق می‌کند. اولین موضوع این است که در هر اتاق جلسه‌ای که بروید نوعی از منبع نور خواه پنجره و نور طبیعی و خواه نور محیط به نحوی با دستگاه پروژکتور جیبی شما تداخل خواهد داشت. درواقع برای اینکه بتوانید تصویر تولیدی پروژکتورهای جیبی را کاملاً ببینید بایستی در اتاقی کاملاً تاریک باشید حتی اگر از تمام قدرت روشنایی پروژکتور استفاده کنید. فکر استفاده از این دستگاه را محیط‌های پرنور از سر خود خارج کنید مگر اینکه بخواهید به تصویری کوچک بسنده کنید. در این شرایط بهتر است لپ‌تاپ خود را به سمت حضار چرخانده و مطالب خود را از این طریق ارائه دهید.

درزمینه‌ی صدا، اسپیکر 2 واتی این محصول برای استفاده در اتاقی کوچک مناسب است به شرطی که اتاق شما ساکت باشد و صدای مزاحم در محل وجود نداشته باشد. پورت USB که در پشت بدنه تعبیه شده است می‌تواند برای شارژ تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت مورداستفاده قرار گیرد که پیشنهاد می‌شود در هنگام استفاده از دستگاه این کار را انجام ندهید زیرا باتری دستگاه زودتر تمام می‌شود. متأسفانه با استفاده از پورت USB دستگاه به‌صورت مستقیم نمی‌توانید به پخش محتوای موجود در فلش مموری خود بپردازید. به گفته‌ی ایسوس باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی ZenBeam E1 می‌تواند با شدت نور 50 لومن 5 ساعت کار کند اما واقعیت این است که روشنایی 5 لومن بی‌فایده است. باتری دستگاه در روشنایی و صدای حداکثر در حدود 3 تا 4 ساعت عمر خواهد داشت.

نتیجه‌گیری

پروژکتور جیبی ZenBeam E1 ساخت شرکت ایسوس دستگاهی جمع‌وجور و زیباست که می‌توانید آن را با خود حمل کنید. شدت روشنایی این محصول استفاده از آن را در محیط‌های پرنور کمی دشوار ساخته است و بهتر است از آن در محیط‌های تاریک استفاده کنید. البته فراموش نکنید که تقریباً حتی پروژکتورهای عادی هم عملکرد خوبی در شرایط پرنور ندارند و قانون استفاده از پروژکتورها محیطی تاریک است. آیا تابه‌حال سینمایی دیده‌اید که تاریک نباشد؟ فقدان قابلیت پخش محتوا به‌صورت مستقیم از روی فلش مموری از دیگر معایب این محصول است اما از سوی دیگر کیفیت پخش محصول در مقایسه با دیگر مدل‌های همراه با ظاهر بسیار زیبا، این مدل را به انتخابی ایده‌آل برای دوستداران تکنولوژی ساخته است.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید، یکی از مدل‌های قدرتمند در عرصه‌ی پروژکتورهای جیبی است. یکی از رویاهای عاشقان تکنولوژی پخش تصاویر و ویدیو بدون نیاز به تلویزیون بوده است و پروژکتورها به این رویا تحقق بخشیده‌اند. پروژکتورهای عادی به دلیل ماهیت سنگین و دست‌وپاگیر خود برای استفاده در اتاق و به‌صورت ثابت مناسب هستند و جابه‌جایی آن‌ها دشوار است. ازهمین‌رو برخی شرکت‌ها اقدام به تولید پروژکتورهایی کرده‌اند که با استفاده از باتری و همچنین اتصالات محدود و ترجیحا بی‌سیم، امکان پخش تصاویر و ویدیوها را در حال حرکت و بیرون از منزل و محیط سربسته فراهم می‌کنند. این پروژکتورها که «Pico» نامیده می‌شوند، بسیار کاربردی بوده و دست‌وپاگیر نیستند. پروژکتور ZenBeam E1 ساخت شرکت ASUS بی‌شک یکی از مدل‌های قدرتمند این سری از پروژکتورها محسوب می‌شود و قابلیت‌های زیادی را در چنته دارد. این پروژکتور کوچک تنها حدود 300 گرم وزن داشته و به‌راحتی در کیف شما جا می‌شود. این مدل از فناوری DLP برای پخش استفاده می‌کند و همانند بیشتر مدل‌های Pico عمر لامپی برابر با 30.000 ساعت دارد. برای اتصال به این دستگاه بایستی از اتصال MHL استفاده کنید که درواقع همان اتصال HDMI برای تلفن‌های همراه است. طراحی این محصول با ظاهر فلزی، برنده‌ی دو جایزه‌ی iF Product Design و Red Dot Design شده است. این محصول برای استفاده با تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی ایدئال است.


 



تصاویر بیشتر


 



پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1
پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1
پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1
پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1
پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1


 


 



















پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - Digikala









رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۲ مرورخرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 و قیمت انواع دیتا-ویدیو پروژکتور ایسوس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های دیتا-ویدیو ...







مشخصات، قیمت و خرید پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam ...









رتبه: ۳٫۹ - ‏۷ مرورخرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z و قیمت انواع دیتا-ویدیو پروژکتور ایسوس از فروشگاه آنلاین ... جدیدترین مدل‌های دیتا-ویدیو پروژکتور ایسوس با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... اگه به HDMI نیاز دارید بهتره به مدل E1 و .







پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 به همراه ... - ایمالز









رتبه: ۳ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۳۴٬۳۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۰٬۹۹۰٬۰۰۰پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 به همراه پرزنتر مدل PP-932. از 3,430,000 تا 4,099,000 ... پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam Go E1Z وضعیت: نا موجود.







لیست قیمت پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z | ترب








‎ریال ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۰٬۹۹۰٬۰۰۰
ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector | پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go ... پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam Go E1Z | پروژکتور جيبي ايسوس مدل ...







خرید ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 | ...







خرید ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی کیومیتا. به همراه مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و خدمات پس از ...








ویدئو دیتا پروژکتور | ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector







ویدیو پروژکتور بی سیم ایسوس مدل B1M مناسب استفاده در جلسات دمو، بازاریابی و معرفی خدمات، مصارف شخصی و تفریحی (قابل استفاده در فضاهای تاریک و نیمه ...








ویدئو پروژکتور | ایسوس Asus | ASUS ZenBeam E1 Pocket ...







قیمت پروژکتور جیبی ویدئو پروژکتور جیبی ارزان قیمت ویدئو پروژکتور قیمت ویدئو پروژکتور جیبی ارزان مینی پروژکتور ویدئو پروژکتور سینمای خانگی ...








دیتا پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1







دیتا پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector روشنایی : 150 انسی لومنزکنتراست : 3500.1عمر لامپ : 30000 ساعتامکان پخش ...








فروش اقساطی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مروربرای خرید اقساطی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 با بهترین شرایط وارد این صفحه شوید.فروش اقساطی ویدئو پروژکتور.







ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS ZenBeam E1 : جیبی ... - لومنز









رتبه: ۵ - ‏۱ رأیخرید ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس asus e1 با بهترین قیمت، ارسال رایگان، پرداخت در محل، نماد اعتماد. ... لازم به یادآوری است که عمر لامپ همه مدل ها 30 هزار ساعت است.







ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ASUS ZenBeam Go E1 - آی ...









رتبه: ۴ - ‏۲ رأیویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ASUS ZenBeam Go E1 قیمت و مشخصات ASUS ZENBEAM GO E1 Pocket Projector تکنولوژی ساخت: DLP وضوح تصویر (رزولوشن) ...
وارد نشده: مدل ‏| باید شامل این عبارت باشد: مدل








ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ASUS ZenBeam Go E1Z - آی ...









رتبه: ۵ - ‏۱ رأیقیمت و مشخصات ASUS ZENBEAM GO E1Z Pocket Projector ... سلام قیمت این کالا همین الانم تو دی جی کالا همینه، مدل S1 ازین بالاتره کیفیت نورش (200) پس چرا ...







پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 - ایمن پروژکتور







پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL، و طراحی ... به علاوه، این مدل از فناوری DLP برای پخش استفاده می‌کند و همانند بیشتر مدل‌های Pico ...








قیمت و مشخصات ویدئو پروژکتور جیبی ايسوس ZenBeam ...







ویدئو پروژکتور جیبی ايسوس ZenBeam E1 در بردارنده ویژگی های مهمی از جمله کیفیت عالی و امکان حمل و نقل آسان به واسطه ی ابعاد کوچک و وزن پایین است.
وارد نشده: مدل ‏| باید شامل این عبارت باشد: مدل








پرژکتور قابل حمل ASUS ZenBeam Go E1Z - آپارات







ASUS ZenBeam Go E1Z REVIEW - The world's brightest USB pocket projector. ... ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z · مرکز ماشین های اداری ...








خرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ...







خرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - IT Laand







نقاط قوتعمر لامپ بالا (30.000 ساعت) عمر باتری بالا با قابلیت پاوربانک کیفیت عمومی پخش تصویر معمولیامکانات و قابلیت ها خوبکیفیت ساخت عالیسهولت در ...








ویدیو پروژکتور جیبی ایسوس | فیلم - تگ







۵ تیر ۱۳۹۶
ویدیو پروژکتور جیبی ایسوس دو مدل زن بیم E1Z و زن بیم E1 عرضه شده‌انددر طراحی آن تلاش شده که آسان‌ترین و سریع‌ترین روند ممکن برای نمایش تصاویر بهره گرفته ...







پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - کیا کالا







خرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 و قیمت انواع دیتا-ویدیو پروژکتور ایسوس از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های دیتا-ویدیو ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - بروزکالا






پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1. ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector. وضعیت: موجود است. 3,890,000 تومان. نوع لنز 0.2" DLP. افزودن به سبد خرید افزودن ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل zenbeam e1 - شیپور







پروژکتور جیبی ایسوس مدل zenbeam e1. ساعاتی پیش، تهران، ولیعصر - طالقانی. 4,075,000 تومان. کاملا سالم و نو میباشد با تخفیف بسیار خوب. 0910XXX3470 ...








ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس مدل ZenBeam E1 - فروشگاه ...






ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس مدل ZenBeam E1 - قیمت حراج. توجه: برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید . ویدئو پروژکتور قابل حمل ...








قيمت فروش ایسوس Asus ZenBeam E1 Pocket | میهن مارکت







میهن مارکت - تصاویر ، مشخصات و بهترین قیمت فروش روز ZenBeam E1 Pocket ایسوس Asus از شاخه کالای ویدئو پروژکتور ؛ بهترین قیمت رقابتی فروشندگان جهت ...








دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam E1 - ایده برتر ...







معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1. ویدئو پروژکتور مدل Asus ZenBeam E1 ساخت شرکت ایسوس بی شک یکی از مدل های قدرتمند این سری ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1-دودوک -ASUS ...







دودوک عرضه کننده پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 با بهترین قیمت ,خرید پروژکتور ایسوس مدل E1 ,خرید ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector,قیمتASUS ...








ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 - فروشگاه ...









رتبه: ۴ - ‏۷ مرورویدئو پروژکتور جیبی مدل ZenBeam E1 به عنوان جدیدترین ویدیو پروژکتور قابل حمل شرکت ASUS معرفی شده است. این ویدئو پروژکتور نه تنها بسیار کوچک است، ...







مشخصات ، قیمت و خرید پروژکتور جیبی ایسوس مدل ...







جدیدترین مدل های دیتا ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ,








ویدئوپروژکتور جیبی ASUS ZenBeam E1 - رایان نگار آرامیس







ویدئو پروژکتور جیبی مدل ZenBeam E1 به عنوان جدیدترین ویدیو پروژکتور قابل حمل شرکت ASUS معرفی شده است. این ویدئو پروژکتور نه تنها بسیار کوچک است، ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - خرید اینترنتی







۶ بهمن ۱۳۹۸ - خرید پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 قیمت : 4092000 تومانبرند : ASUSخرید پستی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 برای ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 – فروشگاه ...







دسته: دیتا پروژکتور, ماشین های اداری, ویدئو پروژکتور و پرده نمایش برچسب: پروژکتور،پروژکتور ایسوس،پروژکتور جیبی،پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam ...








قیمت خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی-قابل حمل ايسوس ...







ویدئو پروژکتور جیبی-قابل حمل ايسوس جیبی-مینی-کوچک-پورتابل. ویرئو پرژگتور قابل ... پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1. ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان 10 ساعت ...








پروژکتور ASUS مدل ZenBeam E1 - سیپاس







پروژکتور ZenBeam E1 محصول شرکت ایسوس یکی از برترین تولیدکنندگان ویدئو پروژکتور جهان بوده.انواع ویدئو پروژکتور با بالاترین کیفیت و کمترین ...








ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector - Meghdadit.com







ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector. پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam E۱. امتیاز محصول: ZenBeam E1 Pocket Projector ...








فروش ویژه پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 بهترین ...






۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - پروژکتور جیبی ZenBeam E1 دارای ظاهری بسیار رسمی و صنعتی دارد اما ظاهر فلزی این محصول درواقع از بدنه‌ی تمام پلاستیکی تشکیل شده است.








پروژکتور جیبی ایسوس مدل zenbeam E1|تلویزیون و ... - دیوار







پروژکتور جیبی ایسوس مدل zenbeam E1|تلویزیون و پروژکتور|تهران، میدان ولیعصر|خرید و فروش یکبار استفاده شده سالم و کاملا نو میباشد| سایت ثبت آگهی، ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - فروشگاه ...







مشخصات فنی: ابعاد: 83 × 29 × 110 میلی متر. وزن: 0.3 کیلوگرم. رنگ: نقره‌ای. محل اتصال: سقف , زمین. مشخصات لامپ. نوع لامپ: LED. طول عمر لامپ: 30.000 ساعت.








پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 – فروشگاه رز مارکت







شرکت ایسوس ویدئو پروژکتور مدل ZenBeam E1 را تولید کرده است که یکی از مدل های قدرتمند در عرصه‌ی پروژکتورهای جیبی است. این پروژکتورها که «Pico» نامیده ...








قیمت پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 - اسک







قیمت، خرید و فروش اینترنتی، مشخصات، نقد و بررسی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1.











تصاویر بیشتر برای پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











پروژکتور جیبی ZenBeam E1 - Asus







۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ZenBeam E1با بهره مندی از رابطHDMI/MHL، و طراحی بسیار کوچک خود، ... بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنیS1، یکی از سه مدل پرفروش در ...








ویدئوپروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1 - ITBartar







خرید ویدئوپروژکتور جیبی ایسوس مدل E1 با قابلیت میزان روشنایی 150 انسی لومن، ... دسته: ویدئو پرِوژکتور برچسب: ویدئو پروژکتور ارزان قیمت برند: Asus.








قیمت و خرید پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam E1 ... - logo







لیست قیمت پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam E1 با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam E1.








ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل Zenbeam E1 قیمت دیتا ...







خرید ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل Zenbeam E1 بهترین قیمت انواع دیتا-ویدیو پروژکتور قیمت ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل Zenbeam E1 فروشگاه ...








پروژکتور جیبی ZenBeam E1 - فیسیت







شرکت ایسوس به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ویدئو پروژکتور جهان، ... ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL، و طراحی بسیار کوچک خود، ... بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای آمریکای شمالی بوده است.








دیتا پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 – XAFA







۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - خرید پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ، خرید ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector ، لیست قیمت پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam ...








بررسی دیجیاتو: ویدیو پروژکتور جیبی Asus ZenBeam E1 ...







۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - خرید پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ، خرید ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector ، لیست قیمت پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam ...








ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1 - فروش ...






برند, Asus. نوع کاربری, قابل حمل. تکنولوژی ساخت, DLP. شدت روشنایی / Brightness, 150 انسی لومن. وضوح تصویر / Resolution, WVGA(854*480 dpi).








Bizilo.ir | فروش اقساطی پروژکتور جيبي ايسوس مدل ...







فروش اقساطی پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam E1 ، خرید اقساطی پروژکتور جيبي ايسوس مدل ZenBeam E1 ، برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پروژکتور ...








ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ASUS ZenBeam Go E1 - ...







ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ASUS ZenBeam Go E1. کنولوژی ساخت: DLP. وضوح تصویر (رزولوشن) : WVGA – 854×480. شدت روشنایی: 150 انسی لومن.








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z - یونی 7







خرید اینترنتی پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z و قیمت انواع ... این دستگاه برخلاف مدل ZenBeam E1 در قسمت فوقانی خود به کلیدهای تغییر حالات ...








استعلام پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZEN BEAM E1 به همراه ...






۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - استعلام پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZEN BEAM E1 به همراه قلم پاور پوینت مدل PP-932, اقلام کمک آموزشی, صوت و تصویر - وسایل عکاسی و دیتا ...








ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector - تک رایان







ASUS - ایسوس. آدرس دائمی صفحه. ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector ویدیو پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1. • نوع لنز: ... سازنده Asus. مدل ZenBeam E1.








دیتا پرژکتور ASUS ZenBeam Go E1Z - نمایندگی فروش ...







دیتا ویدئو پرژکتور جیبی و پرتابل ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z. تماس بگیرید ... دیتا ویدئو پرژکتور ایسوس مدل ای 1 زد ... دیتا پرژکتور ASUS ZenBeam E1 ...








قیمت و خرید پروژکتور ایسوس مدل P2E | دینگولند









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی پروژکتور ایسوس مدل P2E و قیمت انواع دیتا-ویدیو پروژکتور ایسوس از فروشگاه آنلاین دینگولند. ... پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1.







دیتا ویدیو پروژکتور ASUS ZenBeam Go E1Z







دیتا پروژکتور ایسوز ASUS ZenBeam Go E1Z|پایه ویدئو پروژکتور ایسوز ASUS ZenBeam Go E1Z|کابل ویدئو پروژکتور ایسوز ASUS ... ویدئوپروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z ... دیتا ویدیو پروژکتور ASUS ZenBeam E1 ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 به همراه ... - کالاگیر







پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 به همراه پرزنتر مدل PP-932 فروشندگان و قیمت ویدیو پروژکتور.








پروژکتور جیبی ZenBeam E1 - ایستنا







۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL، و طراحی بسیار کوچک خود، ... شرکت BCN، ایسوس در سال 2015، برند برتر در زمینه فروش پروژکتور های ... در ژاپن بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در ...








قیمت و خرید پروژکتور LED جیبی ASUS ZenBeam E1 ...







خرید اینترنتی پروژکتور LED جیبی ASUS ZenBeam E1 Pocket، 150 لومن ، باتری 6000mAh ، پروژکتور 5 ساعته ، پاوربانک ، تصحیح کیستون اتوماتیک ...








تعمیر پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 | نمایندگی پروژکتور ...







۸ آبان ۱۳۹۸ - پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 یکی از خوش ساخت ترین پروژکتورهای ... این مدل پروژکتور ایسوس از فناوری DLP برای پخش استفاده می‌کند.








ویدئو پروژکتورZenBeam E1 ایسوس - پونز







ویدئو پروژکتورZenBeam E1 ایسوس - فروشگاه اینترنتی پونز ارسال سریع و رایگان 02155586808. ... ASUS ZenBeam E1 Video Projector. معرفی اجمالی. کیفیت تصویر. به‌محض روشن کردن دستگاه متوجه شدیم که این مدل انتخابی ایدئال برای ... داشته باشید باید بگوییم روشنایی پروژکتورها از 100 لومن در پروژکتورهای جیبی تا ...








دیتا ویدیو پروژکتور ASUS ZenBeam Go E1Z نمایندگی ...







ASUS ZenBeam Go E1Z Data Video Projector ویدئوپروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z روشنایی : 150 انسی لومنز کنتراست : 3500.1 عمر لامپ : 30000 ...








پروژکتور جیبی ZenBeam E1، شگفتی دیگر از ایسوس






۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - معرفی و مشخصات پروژکتور جیبی ZenBeam E1 ایسوس. ... در ژاپن بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای ...








پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 معرفی شد :: گجتی ...







۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL، . ... بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در ...








اخبار ویدئو پروژکتور و پرده نمایش - مرکز اجاره ویدئو ...







۹ اسفند ۱۳۹۵ - پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 پروژکتور جیبی ایسوس ... VPL-VW550ES سومین مدل از پروژکتورهای کمپانی سونی است که از HDR ...








پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 معرفی شد - موبایلستان







۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط ... ژاپن بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای ...








پروژکتور جیبی ZenBeam E1 | FaraIran IT News







ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و طراحی بسیار کوچک خود، ... شرکت BCN، ایسوس در سال 2015، برند برتر در زمینه فروش پروژکتورهای قابل ... آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای آمریکای شمالی بوده است.








تصاویر ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector | تصاویر ...







تصاویر ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector ، تصاویر پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ، رایانه آنلاین ، Rayaneh Online ، گالری عکس پروژکتور جیبی ...








پروژکتور اوپتوما مدل EW605ST







پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 ... ویدئوپروژکتور جیبی مدل T10 دارای وای فای و سیستم عامل اندروید ... پروژکتور جیبی اینویو مدل INNOCUBE IC100T.








ASUS ZenBeam E1 Pocket LED Projector, 150 ... - Amazon.com




ترجمه این صفحه




رتبه: ۳٫۷ - ‏۷ مرورBuy ASUS ZenBeam E1 Pocket LED Projector, 150 Lumens, 6000mAh Battery, 5-hour Projection, Power Bank, Auto Keystone Correction, HDMI/MHL: Video ...







معرفی کوچکترین پروژکتور جیبی ایسوس - ایمنا







۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - به گزارش خبرگزاری ایمنا، پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 با بهره ... بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در ...








پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 به همراه قلم ...







مشاهده مشخصات و خرید آنلاین پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1 به همراه قلم پاورپویت - پرزنتر مدل PP-932 و محصولات متنوع در حوزه دیتا-ویدیو پروژکتور از ...








ASUS ZenBeam E1 pocket projector review - YouTube




ترجمه این صفحه





▶ 3:02

۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - بارگذاری توسطErin Lawrence
Testing the ASUS ZenBeam E1 pocket or pico projector for the Best Buy Plug In blog; read the full review ...








ASUS ZenBeam E1 DLP Pocket Projector | Best Buy Canada




ترجمه این صفحه




رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۹ رأی - ‏‎$CA ۳۹۹٫۹۹ - ‏موجود در انبارSmall, lightweight, and multifunctional, the ASUS DLP pocket projector gives you the freedom to take presentations and ... Model Number: ZenBeam E1.







راهنمای خرید ویدئو پروژکتور با قیمت روز و خرید اینترنتی ...







امروزه ویدئو پروژکتورها در انواع و اقسام مدل ها و مشخصات از سوی برندهای مختلف جهانی طراحی و تولید می شوند که همین امر ... 21پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam E1.








پروژکتور ایسوس مدل B1M - همه چی موجوده - آرشا بلاگ







پروژکتور بی سیم ایسوس مدل ASUS B1M از تکنولوژی LED برای پخش تصاویر استفاده می کند و ... بررسی دیجیاتو: ویدیو پروژکتور جیبی Asus ZenBeam E1 .








Projector Price Hyderabad - entso




ترجمه این صفحه


Asus Zenbeam E1 Price in Nigeria, India, US, Kenya If you already eager to grab this great gadget and would want ... 2 Asta Option Petrol car (2017 model) available in Hyderabad, India. ... Buy pico pocket projector online at Projector Square!








Keystone Projector History




ترجمه این صفحه


File:Vintage Keystone Regal 8mm Movie Projector, Model K109, Made In USA, ... ASUS ZENBEAM E1 PORTABLE MINI LED POCKET PROJECTOR ASUS ...








Caiwei projector manual




ترجمه این صفحه


Other Model: CAIWEI A9 Issue: The projector has a dark patch and the fan makes a ... I had a chance to test and review the ASUS ZenBeam E1 Pocket Projector ...








Xiaomi Projector Price In India - Circel Akademie




ترجمه این صفحه


This is the second model in the “ Mi series ” to feature a face ID system similar to the Apple X model. ... Asus Zenbeam E1 Price in Nigeria, India, US, Kenya. ... Sony MP-CD1 pocket-sized projector launched in India: Price, specifications The ...








Is Keystone Correction Bad




ترجمه این صفحه


For optimum viewing, placing the projector at a distance of 1. ... the ASUS ZenBeam E1 Pocket LED Projector 150 Lumens 6000mAh Battery 5-hour Projection ...








Sleek projector




ترجمه این صفحه


Bottom Line: The AAXA P7 Mini HD Projector is a tiny 1080p model good for ... The Prima 1080p HD Pocket Projector is portable, slim, lightweight, and feature-heavy. ... 2019 But at Compact and easy to set up, the Asus Zenbeam E1 Portable ...








Keystone Projector History - forumkoi.de




ترجمه این صفحه


File:Vintage Keystone Regal 8mm Movie Projector, Model K109, Made In USA, ... ASUS ZENBEAM E1 PORTABLE MINI LED POCKET PROJECTOR ASUS ...








Best led beamers




ترجمه این صفحه


Items 1 - 20 of 101‏ - LED lighting is most common in pocket projectors, but is also found in a ... Jan 24, 2019 · The LG model for example is an LED based projector with very ... LED Video Projector The Asus ZenBeam E1 isn't the most powerful ...








Keystone Projector History




ترجمه این صفحه


File:Vintage Keystone Regal 8mm Movie Projector, Model K109, Made In USA, Circa 1953 (18574333241). ... Asus Zenbeam E1 Portable LED Pocket Projector.








Is Keystone Correction Bad




ترجمه این صفحه


ASUS ZenBeam E1 Pocket LED Projector 150 Lumens 6000mAh Battery 5-hour ... This ultra thin, 4 lb model provides 3,200 lumens of color brightness, 3,200 ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو