loading...
سبز
هادی بازدید : 34 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 


قیمت : 2990000 تومان


برند : Epson


خرید پستی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 


قیمت پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060


 


نقد و بررسی تخصصی

اپسون ازجمله شرکت‌هایی است که حوزه‌ی پرینترها را زیر سلطه‌ی خود دارد. این شرکت با تولید دستگاه‌های باکیفیت به برندی شناخته‌شده تبدیل‌شده است. یکی از مدل‌های محبوب این شرکت L3060 است. این پرینتر که از چندکاره‌های شرکت اپسون است که علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن و کپی دارد. پرینتر L3060 با فناوری چاپ جوهرافشان و Micro Piezo می‌تواند تصاویر را با وضوح 1440 × 5760 dpi به چاپ برساند. ویژگی چاپ بدون حاشیه باعث شده تا این دستگاه برای چاپ تصاویر گزینه‌ی مناسبی محسوب شود. پرینتر چندکاره‌ی L3060 به مخزن جوهر مجهز شده است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی

پرینتر L3060 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و در رنگ مشکی روانه‌ی بازار شده است. پنل این پرینتر طراحی مشکی براق دارد و از همین رو لک و اثرانگشت را به‌راحتی جذب می‌کند. پرینتر چندکاره‌ی جوهرافشان L3060 از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است؛ کیفیتی که همیشه در تمامی محصولات اپسون شاهد هستیم. این پرینتر به جوهر مخزن مجهز شده و برای دسترسی به آن‌ها می‌توانید پنل سمت راست آن را باز کنید.  ابعاد این پرینتر چندکاره 169 × 304 × 445 میلی‌متر است و به‌عنوان یک دستگاه چندکاره، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و با وزن 4.9 کیلوگرمی، به‌راحتی حمل می‌شود.

پرینتر

شرکت اپسون مدل L3060 را به قابلیت‌های چاپ، کپی و اسکن مجهز کرده است. این پرینتر قابلیت چاپ رنگی دارد از فناوری چاپ جوهرافشان بهره می‌برد. رزولوشن چاپ این پرینتر 1440 × 5760 dpi است که در همراهی با فناوری Micro Piezo تصاویر را با کیفیت بالایی به چاپ می‌رساند. پرینتر L3060 در هر دقیقه 33 برگ را به‌صورت سیاه‌وسفید و 15  برگ را به‌صورت رنگی به چاپ می‌رساند. این پرینتر چندکاره می‌تواند اسناد و تصاویر را به‌صورت تمام صفحه و بدون حاشیه چاپ کند و از اینم رو برای چاپ تصاویر و آلبوم تصاویر گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین نقاط قوت این پرینتر مجهز شدن آن به مخزن جوهر است. هزینه‌ی پرینترها همیشه موردتوجه مصرف‌کننده‌ها بوده است و شرکت‌های پیشرو در این صنعت پیوسته به دنبال راه‌حل کاربری بودند تا هزینه‌ها را کاهش دهند؛ مجهز کردن پرینترهای جوهرافشان به جوهر مخزن‌ یکی از عملی‌ترین و باصرفه‌ترین راه‌کارهایی شناخته می‌شود که امروزه شرکت‌ها بکار گرفته‌اند. پرینتر L3060 به مخزن ارغوانی، زرد، آبی و مشکی دارد و با اتمام جوهر، می‌توانید رنگ موردنظر را تهیه و در داخل مخزن بریزید. سینی این پرینتر چندکاره تا 100 برگ  استاندارد را در خود جای می‌دهد. مخزن‌های این پرینتر می‌توانند تا 1300 برگ را به‌صورت سیاه‌وسفید و 6500 برگ را به‌صورت رنگی به چاپ برسانند.

اسکنر

پرینتر جوهرافشان L3060 از یک اسکنر تخت CIS بهره می‌برد.  این اسکنر قابلت اسکن با رزولوشن 2400 × 1200 dpi دارد. اسکنر  دستگاه L3060 می‌تواند اسناد یا تصاویر را به‌صورت سیاه‌وسفید و رنگی اسکن کند. اسناد با فرمت BMP، JPEG، TIFF و PDF اسکن می‌شوند. تغذیه خودکار و اسکن دورو از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شوند.

کپی

شرکت اپسون پرینتر جوهر افشار L3060 را به قابلیت کپی مجهز کرده است. کپی این دستگاه نیز همانند قابلیت چاپ، از کیفیت بالایی بهره می‌برد. ویژگی تغذیه‌ی خودکار در این دستگاه دیده نمی‌شود و ازاین‌رو کاربر مجبور است، اسناد را به‌صورت تکی کپی کند و کپی دسته‌ای امکان‌پذیر نیست.

اتصالات

پرینتر چندکاره‌ی جوهرافشان اپسون مدل L3060 از اتصالات USB، وای-فای و وای-فای دایرکت بهره‌مند است. به‌وسیله اتصال بی‌سیم کاربر می‌تواند در محیط خانه یا کاری، امورات چاپی خود را از دستگاه‌های مجهز به این اتصال، از قبیل اسمارت فون، تبلت و لپ تاپ، بدون نیاز به ارتباط کابلی، به پرینتر ارسال کند و در کمترین زمان به چاپ برساند. سرویس‌های چاپ موبایلی و ابری Epson Connect (iPrint, Email Print) نیز در این دستگاه پشتیبانی می‌شوند.

نتیجه‌گیری

شرکت اپسون پرینتر L3060 را به قابلیت‌های اسکن و کپی مجهز کرده است و با بهره‌مندی از دو ویژگی، چاپ بدون حاشیه و سینی با ظرفیت 100 برگی، می‌توان گفت آن را برای مصارف خانگی واداری با حجم کاری کم معرفی کرده است. این دستگاه می‌تواند استاد و تصاویر را به‌صورت تمام صفحه و با رزولوشن 1440 × 5760 dpi به چاپ برساند تا کاربر خروجی باکیفیت را تجربه کند. این مدل برای چاپ تصاویر گزینه‌ی ایدئالی است و حتی در چاپ اسناد متنی نیز بسیار توانمند است. مدل L3060 از اتصال وای-فای بهره می‌برد که نیاز به ارتباط کابلی را حذف کرده است.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


دستگاه « L3060» ساخت شرکت «اپسون» (Epson)، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این دستگاه از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. برای اتصال این دستگاه به رایانه می‌توانید از درگاه USB استفاده کنید. اتصال وای-فای و وای-فای دایرکت یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این پرینتر محسوب می‌شود؛ این ویژگی به‌تنهایی اتصال طیف وسیعی از دستگاه‌ها از قبیل گوشی موبایل یا تبلت از طریق اپلیکیشن iPrint اپسون برای چاپ اسناد را امکان پذیر می سازد. پرینتر L3060 رزولوشن چاپی برابر با 1440 × 5760 dpi دارد که با سرعت 15 برگ در دقیقه‌ای برای اسناد رنگی و 33 برگی برای اسناد سیاه سفید، همراه است. این پرینتر از قابلیت چاپ بدون حاشیه بهره می برد و همین امر باعث شده تا این پرینتر برای چاپ تصاویر گزینه مناسب و ایدئالی محسوب شود.  این پرینتر مناسب دارات، دفاتر فنی، دانشجویان و مصرف‌کنندگان خانگی است.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060
پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - Digikala









رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۰ مرورخرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر اپسون با بهترین ...







Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer پرینتر چندکاره ...









رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۲۸٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۹٬۹۵۰٬۰۰۰Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060. از 2,850,000 تا 4,995,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت.







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - خانه پرینتر







قيمت و خريد اينترنتي پرینتر 3 کاره جوهرافشان اپسون مدل Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer پرینتر رنگی و وای فای دار جديدترين مدل هاي پرینتر در ...








فروش اقساطی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورجهت خرید اسان به بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید - پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون را در سایت قسطی کلاب خریداری کنید.







پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - فروشگاه اداری ...







خرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه آنلاین. جدیدترین مدل های پرینتر اپسون با بهترین قیمت.








مشخصات - قیمت و خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان L3060 ...







پرینتر مدل (L3060) یکی از چندکاره های کمپانی بزرگ اپسون به شمار می رود که مجهز به تکنولوژی چاپ جوهرافشان بوده و علاوه بر قابلیت پرینت، توانایی انجام ...








پرینتر اپسون چندکاره جوهرافشان مدل L3060 - Printer Epson ...







Printer Epson L3060 Multifunction Inkjet ، پرینتر اپسون چندکاره جوهرافشان مدل L3060 ، کیمیا آنلاین ، Kimia Online ، لیست قیمت ، آخرین قیمت به روز پرینتر ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060Epson L3060 ...







قیمت بروز خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - | مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 لیست قیمت.








مشخصات - قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون L3060









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورپرینتر چند کاره مدل (L3060) یکی از بهترین های چند منظوره جوهرافشان رنگی در رده چاپگرهای تولیدی کمپانی اپسون است که با تجمیع سه کاربرد اساسی پرینت، کپی ...







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 Epson L3060 ...







جدیدترین مدل های پرینتر با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 ,








پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - فروشگاه ...







۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - معرفی اجمالی محصول. پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L۳۰۵۰. Epson L۳۰۵۰ Multifunction Inkjet Printer. ابعاد: ۱۶۹ × ۳۰۴ × ۴۴۵ ميلي‌متر; وزن: ۴.۹ ...








پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون Epson L3060







مشخصات ، خرید و قیمت تضمینی پرینتر اپسون L3060 | راهنما و تحلیل پرینتر اپسون ... پرینتر چندکاره جوهرافشان 4 رنگ اپسون مدل Epson L3050 Multifunction .








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - آترامارت







تکنولوژی چاپ : چاپ جوهرافشان; سایز چاپ : A4; نوع پرینتر : چند کاره (جوهر افشان); نوع چاپ : رنگی; قابلیت چاپ دو رو : ندارد; فکس : ندارد; شبکه بی سیم Wi-Fi : دارد ...








لیست قیمت پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰ | ترب







خرید پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰ ، خرید Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer ، لیست قیمت پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰ ، لیست ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - سبزسنتر







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 پرینتری ساخت شرکت اپسون Epson پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی ...








پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EPSON L3060 Printer







پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EPSON L3060 Printer چندکاره 3کاره // سه کاره // 3کاره پرینتر PRINTER اسکنر SCANNER کپی COPY.








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - ITBartar







خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون L3060 با قابلیت سرعت چاپ سیاه و سفید 33 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی 15 برگ در دقیقه از فروشگاه آی تی برتر.








پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EPSON L3060 Printer







پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EPSON L3060 Printer چندکاره 3کاره // سه کاره // 3کاره پرینتر PRINTER اسکنر SCANNER کپی COPY.








Epson Printer L3060 Inkjet printer-مشخصات، بررسی و ... - ...







چاپگر جوهر افشان سه كاره اپسون با چهار مخزن رنگ، مناسب ادارات، دفاتر فنی، دانشجویان و مصرف كنندگان خانگی ، قابل اتصال به كامپیوتر از طریق USB و WIFI و همچنین ...
وارد نشده: مدل ‏| باید شامل این عبارت باشد: مدل








خرید پرینتر جوهرافشان چندکاره اپسون مدل EcoTank L3060 ...







خرید پرینتر جوهرافشان چندکاره اپسون EcoTank L3060 با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی کیومیتا. به همراه مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و خدمات پس ...








مشخصات کالا،قیمت و خرید پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون ...







خرید اینترنتی پرینتر چند کاره جوهرافشان رنگی اپسون مدل L3060 و قیمت انواع پرینتر اپسون در فروشگاه آنلاین ممو کالا.جدید ترین مدل های پرینتر اپسون با ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 Epson ... - پویا ...






دستگاه «L3060» ساخت شرکت «اپسون» (Epson)، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این دستگاه از ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - ALLPRINTER.ir







دستگاه «L3060» ساخت شرکت «اپسون» (Epson)، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این دستگاه از ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 | خرید ...







۶ روز پیش - قیمت : 2990000 تومان. برند : Epson. خرید پستی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060. قیمت پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060.








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 – فروشگاه ...







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 – فروشگاه اینترنتی برنزی.








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - گلد سیستم







مشخصات فیزیکی; وزن 4.9 کیلوگرم; ابعاد 169 × 304 × 445 میلی‌متر; توضیحات صفحات نمایش; قابلیت بی سیم بله; تکنولوژی چاپ چاپ جوهرافشان; کاربری 3 کاره ...








پرینتر سه کاره رنگی اپسون مدل L3060 - فروشگاه اینترنتی ...







پرینتر سه کاره رنگی اپسون مدل L3060 / از قابلیت چاپ بدون حاشیه بهره می برد و همین امر باعث ... دسته: پرینتر جوهر افشان, چند کاره, ماشین های اداری, موناکوسیستم.








Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer - harag.org









رتبه: ۳ - ‏۱۰ مرورفروشگاه گوشی موبایل و تبلت حراجی کالا پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060- Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer.







epson پرینتر چندکاره جوهرافشان مدل l3060 - دیجی آنلاین







قیمت روز فروشندگان چاپگر- پرینتر جوهرافشان اپسون-EPSON پرینتر چندکاره جوهرافشان مدل L3060 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.








قیمت خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank ...







خرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L5190 Epson EcoTank L5190 Multifunction Inkjet Printer با گارانتی و اطلاعات کامل از مجموعه بهترین ...








پرینتر رنگی جوهرافشان Epson L3060 - آپارات







شرکت نیک روزان غرب - معرفی پرینتر رنگی جوهرافشان اپسون ال 3060 - برای خرید انواع پرینتر ، دستگاه کپی، لپ تاپ ، کامپیوتر به فروشگاه پی سی پرینتر ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 مکز ماشین های ...







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 مرکز ماشین های اداری شارپ صبا کپی علی پوریان با بیست سال سابقه کار در صنعت چاپ و خرید و فروش وسرویس دستگاه ...








خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل Epson L3060 با ...







Epson L3060 در هر دقیقه 15 برگ رنگی و 33 برگ سیاه و سفید چاپ کند. که سرعت چاپ سیاه و سفید آن حتی از پرینتر های لیزری هم سریعتر هست.








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 - فروشگاه موبی ...







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060. تومان ۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان ۲,۷۵۰,۰۰۰. نوع چاپ: رنگی; اسکنر: دارد; کپی: دارد; فکس: ندارد; سایز چاپ: A4; نوع پورت ارتباط به ...








بهترین قیمت پرینتر اپسون, خرید Epson L3060 | هدیش ...







پرینتر چندکاره جوهر افشان رنگی اپسون مدل L3060 Epson L3060 All-in-One Printer. امتیاز 0 (از 0 رای). ویژگی های کالا. دسته بندی: پرینتر Printer. اسکنر: دارد.








چاپگر سه کاره EPSON L3060 مادیران اواژنگ جوهر







چاپگر چندکاره EPSON L3060. پرینتر سه کاره جوهرافشان اپسون ال 3060 ... لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Epson L3060 تماس بگیرید جهان چاپگر نوین 03 ...








پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 Epson L3060 ...







لیست قیمت پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060.








پرینتر Epson L3060 - کالای اداری-فانوس تجارت خاورمیانه







پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060. ... پرینتر Epson L3060 ، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به ...








Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer - Meghdadit.com







پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰. ... Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer. پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰. امتیاز محصول: L3060 ...








قیمت و خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L605









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L605 و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های پرینتر اپسون با بهترین ...







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3150 - در دله







خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3150 قیمت : 2298000 ... Printer Epson L3060 Multifunction Inkjet ، پرینتر اپسون چندکاره جوهرافشان مدل ...








قیمت و خرید پرینتر چند کاره جوهرافشان اپسون L3060| لیون ...







خرید اینترنتی (آنلاین) پرینتر چند کاره جوهرافشان اپسون L3060 و انواع چاپگر و پرینتر لیزری از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر.








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 :: ماشین های اداری







۳۰ آذر ۱۳۷۶ - پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer معرفی کلی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L3060 , یکی دیگر ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3070 - فیوچرکالا ...







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3070. مقایسه · افزودن به علاقه مندی. دسته: اپسون, پرینتر, پرینتر اپسون. اشتراک گذاری. Facebook Twitter Pinterest linkedin ...








بهترین پرینترهای اپسون در سال 2019 - #کلاغه







۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل WorkForce WF-3620 ... پرینتر L3060 اپسون، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های ...








پرینتر سه کاره جوهر افشان EPSON L3060 - آسمان ایرانشهر







معرفی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L3060 ... اتصال وای-فای و وای-فای دایرکت یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم این پرینتر محسوب می‌ شود؛ این ویژگی به‌ تنهایی ...








خرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.







پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060







بهترین قیمت خرید و فروش پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 در فروشگاه اینترنتی دودوک , مشخصات پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 ,








Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer | آرکا آنلاین







خرید Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer ,پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰.








پرینتر چندکاره جوهرافشان L3060 اپسون - تجهیزات بانکی







مدل : L3060. تکنولوژی چاپ : جوهرافشان. سایز چاپ : A4. ابعاد (میلیمتر) : ۴۴۵x304x169. کاربری پرینتر : سه کاره (پرینت – اسکن – کپی). وزن : ۴٫۹ کیلوگرم ...








مشخصات فنی و قیمت پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ...






دستگاه « L3060» ساخت شرکت «اپسون» (Epson)، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این دستگاه از ...








مشخصات فنی و قیمت پرينتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805






پرينتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805 این پرینتر قابلیت چاپ بر روی «CD» را هم دارد. چاپ دورو به صورت دستی ... پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060.








بایگانی‌های پرینتر سه کاره - الوپرینتر







پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020. 1,050,000 تومان. Canon PIXMA ... پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060. 2,300,000 تومان. Epson L3060 ...








پرینترهای جوهرافشان - اپسون استور







پرینتر اپسون چندکاره WF-7610DWF. مقایسه ... پرینتر چهارکاره جوهرافشان اپسون مدل WF‑7710DWF. مقایسه ... پرینتر سه کاره اپسون مدل ECOTANK ITS L3060.








پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون L3050 – کپی کالا







پرینتر. مدل : Epson L3060. کارکرد کارتریج مشکی : 13000 برگ. کارکرد کارتریج رنگی : 6500 برگ. ابعاد (میلیمتر) : 169 × 304 × 445 ميليمتر. سایز : A4.











تصاویر بیشتر برای پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











سه کاره (کپی،پرینت،اسکن) - فروشگاه آنلاین پرینتر ، مواد ...









رتبه: ۱۰۱۰ - ‏۱ رأیپرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Ink Tank 415w. مقایسه ... پرینتر سه کاره جوهرافشان اپسون L3060. مقایسه ... پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3411.







پرینتر جوهرافشان - فروش ماشین های اداری مواد مصرفی کاغذ - ...






پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل WORKFORCE WF-7610DWF. ناموجود ... دستگاه «L3060» ساخت شرکت «اپسون» (Epson)، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر ...








پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L۳۰۶۰ - دیجی کالا






۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3060 ... پرینتر چندکاره‌ی جوهرافشان اپسون مدل L۳۰۶۰ از اتصالات USB، وای-فای و وای-فای دایرکت بهره‌مند ...








Printer Epson L3060 - پرینترکاران | پرینتر چاپگر پلاتر ...







مشخصات فنی و قیمت خرید و فروش پرینتر جدید اپسون Epson Printer L 3060 و پرینترهای اپسون در ... جوهرافشان اپسون · چندکاره جوهر افشان; Printer Epson L3060.








پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3060







پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3060 برای آن دسته از افرادی ... پرینتر اپسون L3060 یک چاپگر چندکاره است که علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن ... همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مدل پرینتر جوهر افشان اپسون Epson از جمله ...








Kalavard - پرینتر چندکاره - مقایسه پرينتر اپسون L3060 با و







پرینتر چندکاره - مقایسه پرينتر اپسون L3060 با و. ... پرينتر اپسون L3060 چندکاره جوهرافشان ، رنگی - Epson Printer. انتخاب کنید; پرينتر کانن ImageCLASS ...








Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer - فروشگاه فیض ...






Picture of Epson L3060 Multifunction Inkjet Printer ... پرينتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل ال ۳۰۶۰. 210,000 تومان ... پرینتر جوهر افشان اپسون مدل چند کاره ال ۵۶۵.








پرینتر چهارکاره، رنگی و جوهرافشان اپسون epson l1455 - دیدئو







۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - پی سی پرینتر مرکز خرید چاپگر ، دستگاه کپی ، لپ تاپ و کامپیوتر و سایر ماشین های اداری---- pcprinter.ir --- تهران ، خیابان سمیه بعـد از چهـارراه ...








EPSON L3050 EcoTank printer - Unboxing and ink ...




- ترجمه این صفحه





▶ 9:47

۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطStavros Salampoukidis
EPSON ECOTANK L3050, L3060, L3070 review, unboxing, installation. How to ... Epson EcoTank ET-M1100 ...








قیمت پرینتر سه کاره جوهر افشان اپسون EcoTank ITS L3060 ...







پرینتر سه کاره جوهر افشان اپسون Epson ECOTANK ITS L3060 Multifunction Inkjet ... سه کاره اپسون مدل ECOTANK ITS L3060 فروش پرینتر جوهر افشان Epson.








Epson L565 Wifi Direct - nymphe




ترجمه این صفحه


Epson introduced the Ecotank L565, pushing inkjet printing costs to new lows and enjoying the same quality prints. Namun yang ... مزایای پرینتر چندکاره اپسون مدل Epson L565. ... Epson L3060 All In One Ink Tank WiFi Print Scan Copy Printer.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو