loading...
سبز
هادی بازدید : 25 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW 


قیمت : 9710000 تومان


برند : Brother


خرید پستی پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW 


قیمت پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW


 


نقد و بررسی تخصصی

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از پرینترهای لیزری شرکت برادر است که ابعاد چاپ A4 دارد. مدل HL-L6400DW با سینی کاغذ 520 برگی و سرعت چاپ 50 برگ در دقیقه‌ای برای استفاده در اماکن اداری و تجاری معرفی شده است. این دستگاه از قابلیت چاپ دورو بهره می‌برد که نیاز به پشت‌ورو کردن دستی کاغذ را حذف می‌کند. این محصول از اتصال بی‌سیم و شبکه برخوردار است و کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم با گوشی موبایل یا تبلت و ... فایل چاپی را برای پرینتر ارسال کنند. پرینتر HL-L6400DW از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای است که با مجهز شدن به تونر TN-3420 تعداد برگ بیشتری را چاپ می‌کند و هزینه‌ی نگه‌داری نسبتا پایینی دارد. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

پرینتر لیزری HL-L6400DW از سری محصولات خوش‌ساخت شرکت برادر محسوب می‌شود. کیفیت ساخت این دستگاه با به‌کارگیری قطعات باکیفیت تضمین‌شده است. این دستگاه ابعاد 288 × 396 × 400 میلی‌متری دارد و به‌عنوان پرینتر پرکار، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، اما پیشنهاد می‌شود فضای بیشتری را نسبت به ابعاد دستگاه در نظر بگیرید تا تهویه‌ی بهتری داشته باشد.

این نمایشگر ابعاد 4.5 سانتی‌متری دارد و از نوع TFT است. این نمایشگر به نحوی طراحی‌شده که کاربران می‌توانند به آن زاویه دهند تا در دید آن‌ها باشد. رابط کاربری HL-L6400DW گرافیکی است و عملکرد منوها با آیکون مشخص شده‌اند تا برای تمامی کاربران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای قابل‌درک باشد.

پرینتر HL-L6400DW به یک نمایشگر LCD رنگی مجهز شده است.

قابلیت‌ها

پرینتر HL-L6400DW به فناوری چاپ لیزری تک‌رنگ مجهز شده است. پرینترهای لیزری تک‌رنگ برای چاپ سیاه‌وسفید متون بکار گرفته می‌شوند. این پرینتر شرکت برادر سینی کاغذ 520 برگی دارد و با ابعاد چاپ A4 برای امکان اداری، تجاری و ... با حجم کاری متوسط گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

پرینتر لیزری HL-L6400DW  با سرعت چاپ 50 برگ در دقیقه‌ای از مدل‌های پرسرعت است. پرینترهای لیزری که سرعت چاپ بالایی دارند معمولا صدای زیادی را تولید می‌کنند، اما این پرینتر شرکت برادر چندان پرسروصدا نیست. همیشه در پرینترهای لیزری انتظار زیادی می‌رود که اسناد با کیفیت بالایی چاپ شوند؛ در تست‌های انجام‌شده، پرینتر HL-L6400DW با رزولوشن 1200 × 1200 dpi ما را نامید نکرده و اسناد با مشکی عمیق چاپ شدند، به‌طوری‌که حتی در چاپ پشت سر هم چندین برگه، شاهد افت کیفیت نخواهید بود.

در این پرینتر برادر اضافه کردن سینی آپشنال و افزایش ظرفیت سینی کاغذ تا 1610 برگ امکان‌پذیر است

اگر احتمال می‌دهید در آینده‌ای نزدیک حجم کاری‌تان افزایش یابد، با خرید این پرینتر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

این پرینتر شرکت برادر در چاپ تصاویر نیز عملکرد قابل توجهی داشت، برای تست بهتر کیفیت، تصمیم گرفتیم که عکسی روشن با کنتراست پایین چاپ کنیم؛ در این تست نیز جزئیات به‌وضوح دیده می‌شدند؛ کیفیت چاپ این پرینتر با روزنامه و مجلات قابل‌مقایسه است و ازاین‌رو می‌توان روی پرینتر HL-L6400DW برای چاپ اسناد بسیار مهم از قبیل پایان‌نامه و ... حساب باز کرد.

 

این دستگاه در هر دقیقه 24 برگ را به‌صورت دورو چاپ می‌کند. توان کار ماهانه‌ی HL-L6400DW برابر با 10000 برگ است اما بنا به گفته‌ی شرکت برادر نباید این مقدار از 150000 برگ تجاور کند، در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن دستگاه و کاهش طول عمر آن وجود دارد.

از مهم‌ترین نقاط قوت پرینتر HL-L6400DW، چاپ دورو است.

این پرینتر با بهره‌گیری از قابلیت چاپ دورو، تاثیر بسزایی در پیشبرد سریع امورات، صرفه‌جویی در زمان و کاغذ داشته است.

 

تونر این پرینتر، TN-3420 است که می‌تواند تا 3000 برگ چاپ کند؛ با در نظر گرفتن این مشخصات، می‌توان گفت پرینتر لیزری HL-L6400DW در دسته‌ی محصولات به‌صرفه قرار می‌گیرد.

سرعت در کنار کیفیت!

این پرینتر اگر در حالت آماده باشد، اولین برگه را در کمتر از 8.5 ثانیه و اگر در حالت خواب باشد در کمتر از 10 ثانیه چاپ می‌کند‌. مدت زمان گرم شدن دستگاه از حالت خواب کمتر از 1 ثانیه و پس از روشن کردن، در حدود 29 ثانیه است.

اتصالات

به‌طورمعمول پرینترها در اماکن اداری، تجاری و ... مورداستفاده قرار می‌گیرند و بین کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند بنابراین اتصالات از دیگر نکات مهمی است که باید در خرید پرینتر مدنظر قرار دهید.

اگر محیط کاریتان دارای اتصال شبکه است، می‌توانید HL-L6400DW را از طریق این درگاه به اشتراک بگذارید. از مهم‌ترین نقاط قوت پرینتر HL-L6400DW در این بخش، بهره‌مندی از اتصال بی‌سیم است. اگر فایلی که قصد چاپ دارید در گوشی موبایل یا تبلت است، نیازی نیست که آن را به کامپیوتری که از طریق اتصال کابلی به پرینتر وصل شده، منتقل کنید؛ بااتصال بی‌سیم کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم به پرینتر وصل شده و اسناد را برای چاپ به پرینتر ارسال کنند.

پرینتر HL-L6400DW به درگاه USB، شبکه و اتصال بی‌سیم مجهز شده است.

 

این پرینتر از iPrintScan، AirPrint، Google Cloud Print، Mopria و Web Connect از قبیل Picasa، Flickr، Evernote، Dropbox پشتیبانی می‌کند. شایان‌ذکر است این پرینتر از NFC برخوردار است که اسکن کارت‌های شناسایی را مقدور می‌سازد تا تنها کاربران از پیش تأییدشده، بتوانند از این پرینتر استفاده کنند.

با NFC تنها کاربران مجاز قادر به استفاده از پرینتر خواهند بود!

نتیجه‌گیری

پرینتر HL-L6400DW با فناوری چاپ لیزری از مدل‌های پرکاری است که علاوه بر کیفیت، از سرعت چاپ بالایی بهره می‌برد؛ این سرعت چاپ در کنار قابلیت چاپ دورو این پرینتر را به دستگاهی کارآمد برای اماکن اداری، تجاری و ... با حجم کاری متوسط تبدیل کرده است. سینی کاغذ HL-L6400DW تا 520 برگ در خود جای می‌دهد، اما افزایش این ظرفیت امکان‌پذیر است. این دستگاه با حداکثر توان کار ماهانه‌ی  150000 برگ از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای است که هزینه‌ی نگه‌داری پایینی دارد. این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و به یک نمایشگر گرافیکی مجهز شده که رابط کاربری بسیار آسانی دارد. تنوع اتصالاتی از دیگر نقاط قوت HL-L6400DW محسوب می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


مدل «HL-L6400DW» از سری پرینترهای لیزری تک‌کاره و تک‌رنگ شرکت «برادر» (Brother) است. این دستگاه یک سینی با ظرفیت 520 برگ دارد و برای استفاده در محیط‌هایی با حجم کاری زیاد گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود؛ گفتنی است امکان اضافه کردن سینی آپشنال و افزایش وجود دارد. این پرینتر لیزری از مدل‌های رده‌بالای شرکت برادر است که در حقیقت ترکیبی از کیفیت و سرعت است. پرینتر لیزری HL-L6400DW سرعت چاپی برابر با 50 برگ در دقیقه دارد؛ از نقاط قوت این دستگاه می‌توان به قابلیت چاپ دورو اشاره کرد که نیاز به پشت‌ورو کردن دستی برگه‌ها را حذف کرده و تاثیر بسزایی در پیشبرد سریع امورات داشته است. سرعت چاپ دوروی این مدل به 24 برگ در دقیقه می‌رسد. رزولوشن چاپی این دستگاه 1200 × 1200 dpi است و می‌توان گفت این مدل برای چاپ اسناد مهم گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود؛ متون با مشکی عمیق چاپ می‌شوند و حتی متون با فونت کوچک نیز خوانا هستند و وضوح بالایی دارند. بنا به ادعای شرکت برادر، این پرینتر حداکثر کارکرد ماهانه‌ی 150000 برگی دارد؛ البته پیشنهاد کرده است که جهت جلوگیری از کاهش طول عمر دستگاه، بیش از 10000 برگ چاپ نکنید. اتصالات پرینتر لیزری HL-L6400DW شامل، USB، شبکه، وای-فای دایرکت می‌شود. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 4.5 سانتی‌متری رنگی بهره می‌برد که رابط کاربری بسیار آسانی دارد.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW
پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW و قیمت انواع پرینتر برادر از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر برادر با بهترین قیمت در ...







خرید پرینتر لیزری برادر HL-L6400DW قیمت چاپگر ...







پرینتر لیزری برادر مجهز به پورت اتصال Ethernet 10/100/1000, USB 2.0 بوده و از توان کار ماهانه 150,000 برگ بهره می برد. پرینتر لیزری مدل HL-L6400DW دارای ...








خرید پرینتر لیزری تک کاره برادر مدل Brother HL ...







یکی از محصولاتی که شرکت برادر به بازار عرضه نموده، پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW می باشد. این پرینتر دارای ظرفیت بسیار بالایی در چاپ می باشد.








قیمت ، مشخصات و خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW







قيمت و خريد اينترنتي پرینتر لیزری برادر مدل Brother HL-L6400DW Laser Printer پرینتر تک کاره و سیاه و سفید و دورو و وایرسل دار جديدترين مدل هاي پرینتر در ...








Brother HL-L6400DW Laser Printer پرینتر لیزری برادر مدل ...







Brother HL-L6400DW Laser Printer پرینتر لیزری برادر مدل HLL6400DW ... پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی بهمراه گارانتی ...








پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L6400DW ...







پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L6400DW دارای توان کار ماهیانه ... از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر لیزری مدل Brother HL-L6400DW با ...








پرینتر تک کاره لیزری برادر مدل HL-L6400DW - فروشگاه ...







خرید پرینتر تک کاره لیزری برادر مدل HL-L6400DW با قیمت مناسب فروش اینترنتی از فروشگاه شیلاک | مشخصات و قیمت پرینتر تک کاره لیزری برادر مدل ...








قیمت، خرید و مشخصات پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW







پرینتر برادر مدل HL-L6400DW، با قابلیت تک کاره، از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می‌برد. توان کار ماهانه این پرینتر 150000 برگ می‌باشد.








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW







پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW Brother HL-L6400DW Laser Printer نوع چاپ: لیزری سیاه و سفید سایز چاپ: A4 نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت ...








قیمت و خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW - سبز ...







پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW مدل «HL-L6400DW» از سری پرینترهای لیزری تک‌کاره و تک‌رنگ شرکت «برادر» (Brother) است. این دستگاه یک سینی با ...








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW - بروزکالا







مدل «HL-L6400DW» از سری پرینترهای لیزری تک‌کاره و تک‌رنگ شرکت «برادر» (Brother) است. این دستگاه یک سینی با ظرفیت 520 برگ دارد و برای استفاده در ...








لیست قیمت پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW | ترب







خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW ، خرید Brother HL-L6400DW Laser Printer ، لیست قیمت پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW ، لیست قیمت Brother ...








لیست قیمت brother HL-L6400DW Laser Printer | ترب






خرید پرینتر لیزری تک کاره برادر مدل HL-L۶۴۰۰DW ، خرید brother HL-L6400DW Laser Printer ، لیست قیمت پرینتر لیزری تک کاره برادر مدل HL-L۶۴۰۰DW ...








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DWBrother HL ...






قیمت بروز خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW - | مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW لیست قیمت.








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW | بهترین قیمت و ... - ...







۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - بهترین قیمت خرید اینترنتی پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW از فروشگاه آنلاین فلومی. خرید از واردکنندگان پرینتر در ایران. قیمت و ...








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW | خرید اینترنتی آلما







۶ روز پیش - محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از پرینترهای لیزری شرکت برادر است که ابعاد چاپ A4 دارد. مدل HL-L6400DW با سینی کاغذ 520 برگی و ...








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW|Brother HL ...







پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW برادر. ... پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW. Brother HL-L6400DW LaserJet Printer. برند: برادر دسته بندی: پرینتر.








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW – الوپرینتر







پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW : چاپگر «HL-L6400DW» از سری چاپگرهای لیزری تک‌کاره و سیاه و سفید شرکت «برادر» (Brother) میباشد . این مدل یک سینی ...








Brother HL-L6400DW Laser Printer - حراجی









رتبه: ۳ - ‏۱۰ مرورفروشگاه گوشی موبایل و تبلت حراجی کالا پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW- Brother HL-L6400DW Laser Printer.







چاپگر برادر Brother - تونر | چاپگر | پرینتر | کارتریج ...







پرينتر لیزر رنگی تک کاره برادر مدل HL-4570CDW BROTHER. تلفن تماس ... پرینتر لیزر مشکی برادر Brother HL-L6400DW Laser Printer. پرینتر لیزری ...








پرینتر لیزری Brother مدل HL-L6400DW - رایان نگار آرامیس







کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره رنگی لیزری 6400DW برادر سه کارتریج TN3437 ،TN3417 و TN3467 می باشد که البته مدل طرح آن نیز در بازار موجود می ...








'چاپگر برادر' Brother HL-L6400DW Laser Printer







پرینتر لیزری تک رنگ برادر Brother HL-L6400DW mono Laser Printer ... ورق و یا تبدیل این چاپگر را به یک مدل کف با گزینه سینی برج (520 ورق × 4 سینی).








Brother HL-L8350CDW Laser Printer-دودوک-پرينتر ليزري ...







دودوک عرضه کننده Brother HL-L8350CDW Laser Printer,خرید وقیمت Brother ... و مشخصات Brother 8350CDW,خرید و قیمت پرينتر ليزري برادر مدل HL-L8350CDW,








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5200DW - قیمت پرینتر | ...






۲ آبان ۱۳۹۸ - مدل HL-L5200DW همانند بیشتر پرینترهای شرکت برادر در رنگ مشکی و خاکستری تیره معرفی‌شده است. این پرینتر لیزری با بدنه‌ای پلاستیکی، ...








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5200DW - فروشگاه سیبزمینی







پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5200DW label5,پرینتر لیزری برادر مدل ... ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L6400DW پرینتر برادر ... و خرید ...








پرینتر لیزری برادر مدل Brother HL-L6400DW - فروشگاه ...







خرید پرینتر لیزری برادر مدل Brother HL-L6400DW با بهترین قیمت و گارانتی اصلی با ارسال رایگان به سراسر ایران. شما می توانید انواع پرینترهای برادر را در ...








brother HL-L6400DW Laser Printer - Meghdadit.com







brother HL-L6400DW Laser Printer. پرینتر لیزری تک کاره برادر مدل HL-L۶۴۰۰DW. امتیاز محصول: HL-L6400DW Laser Printer ...








چاپگر لیزری سیاه و سفید HL-L6400DW | آریا پیشرو







شناسه محصول: HL-L6400DW دسته: چاپگر و چندکاره, سیاه و سفید, لیزری, ... چاپگر لیزری مدل brother HL-L6400 DW با سرعت بالای 50 برگ در دقیقه تک برگ و 24 ...








چاپگر برادر BROTHER - دیجی کارتریج |خرید و فروش ...







پرينتر لیزر رنگی تک کاره برادر مدل HL-4570CDW BROTHER. تاریخ بروزرسانی : 1398-01-21 ... پرینتر لیزر مشکی برادر Brother HL-L6400DW Laser Printer.








پرینتر لیزری تک رنگ برادر مدل HL-L6400DW – گروه آزالیا







پرینتر لیزری تک رنگ فوق العاده HL-L6400DW با سرعت چاپ 50ppm و دارای امکان NFC; سینی کاغذ با ظرفیت 570 برگ و امکان ارتقاء تا 2,650 برگ; دارای تونر ...








تعمیر چاپگر-تعمیر پرینتر-سرویس چاپگر برادر







پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L5500D. پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D. پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW. پرینتر لیزری برادر مدل HL- ...








Brother HL-L6400DW Laser Printer - پرینت فید







پرینت‌فید تامین کننده انواع کارتریج پرینتر با قیمت مناسب. ... Brother TN-3487 Black Laser Cartridge. کارتریج لیزری برادر مشکی مدل TN-3487.








پرینتر لیزری تک رنگ(مشکی) برادر Brother HL-L6400DW ...







پرینتر لیزری تک رنگ(مشکی) برادر Brother HL-L6400DW موسسه خدمات ... برادر سه کارتریج TN3437 ،TN3417 و TN3467 می باشد که البته مدل طرح آن نیز در بازار ... از ویژگی های پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L6400DW دارای شبکه بی ...








مشخصات و لیست قیمت کالاهای برادر - فروشگاه اینترنتی ...







پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP L5500D. 5,853,000 تومان · پرینتر لیزری برادر مدل HL L6200DW. 6,411,000 تومان · پرینتر لیزری برادر مدل HL L6400DW.








پرینتر تک کاره لیزری HL-L6400DW برادر - اداری کالا







پرینتر تک کاره لیزری HL-L6400DW برادر محصول جدید شرکت Brother می باشد ... پرینتر HL-6400DW با فناوری چاپ لیزری از مدل های پر سرعت و پر کار شرکت ...








پرینتر تک کاره لیزری HL-L6400DW برادر - پونز







مدل «HL-L6400DW» از سری پرینترهای لیزری تک‌کاره و تک‌رنگ شرکت «برادر» (Brother) است. این دستگاه یک سینی با ظرفیت 520 برگ دارد و برای استفاده در ...








برادر | دینگولند، راهنمای خرید اینترنتی







پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل MFC-L2700DW. (۱۶). ۳,۸۳۰ ... پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DW. (۷) ... پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2365DW. (۲۷).








قیمت خرید و فروش چاپگر-پرینتر لیزری برادر-brother HL ...







قیمت روز فروشندگان چاپگر-پرینتر لیزری برادر-brother HL-L6400DW برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.








پرینتر BROTHER HL-L6400DW نمایندگی فروش محصولات ...







پرینتر تک کاره لیزر مشکی برادر 6400 دورو شبکه وایرلس ... لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت نهایی BROTHER HL-L6400DW تماس بگیرید. جهان چاپگر نوین 03 ...








لیست قیمت پرینترهای لیزری برادر | فروشگاه اینترنتی ...






لیست کامل همه پرینترهای لیزری سیاه و سفید برادر. ... HL-1030; HL-1110; HL-1112; HL-1210W. HL-1212W; HL-1230; HL-1240; HL-1250. HL-1270N; HL-1430 ...








تصاویر Brother HL-L6400DW Laser Printer | تصاویر ...







در صورتیکه پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.








brother HL-L6400DW Laser Printer | آرکا آنلاین









رتبه: ۴ - ‏۹ رأیخرید brother HL-L6400DW Laser Printer ,پرینتر لیزری تک کاره برادر مدل HL-L۶۴۰۰DW.







مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۲۷ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2365DW و قیمت انواع پرینتر برادر از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر برادر با بهترین قیمت در ...







پرینتر لیزری برادر مدل HL-6180 - کالاگیر







لیست قیمت محصول برای خرید اینترنتی به همراه تخفیف پرینتر لیزری برادر مدل HL-6180 | Brother HL-6180DW Laser Printer.








پرینتر تک کاره لیزری HL - آپارات






آموزش نحوه شارژ کارتریج پرینتر تک کاره لیزری HL-1110 برادر · الو کارتریج. 448 بازدید ۹ ... معرفی پرینتر لیزری چندکاره برادر مدل DCP-L5650DN · امین نظرزاده. 10 بازدید ۲ روز ... چاپگر لیزری سیاه و سفید HL-L6400DW · آریا چاپگر پیشرو.











تصاویر بیشتر برای پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DWگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











پرینتر چهار کاره لیزری 7360 سیاه سفید برادر - آپارات







معرفی پرینتر لیزری HL-L8360CDW رنگی برادر ... معرفی پرینتر لیزری چندکاره برادر مدل DCP-L5650DN ... چاپگر لیزری سیاه و سفید HL-L6400DW.








قيمت فروش برادر Brother HL-L6400DW | میهن مارکت







میهن مارکت - تصاویر ، مشخصات و بهترین قیمت فروش روز HL-L6400DW برادر Brother از شاخه کالای پرینتر لیزری ؛ بهترین قیمت رقابتی فروشندگان جهت بهترین ...








پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6200DW - پرینترهای لیزری






پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6200DW Brother HL-L6200DW Laser Printer معرفی ... پرینتر تک کاره شرکت BROTHER که پرینتر لیزری برادر مدل L6400DW ...








ایده برتر پارسیان در شبکه اجتماعی پروفایل - Profile.ir







۱۵ مهر ۱۳۹۶ - پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L6400DW پرینتر برادر ... برادر سه کارتریج TN3437 ،TN3417 و TN3467 می باشد که البته مدل طرح آن ...








پرینتر برادر HL L6400DW - کالاورد







HL L6400DW پرینتر لیزری برادر Brother HL L6400DW Brother HL L6400DW Printer پرینتر HL L6400DW برادر Laser Printer خرید آنلاین Brother لوازم ...








خرید کارتریج Brother TN-3467 - ایران تعمیر







قطعات و لوازم مصرفی ماشین های اداری کارتریج پرینتر لیزری brother خرید ... مدل برخی از پرینتر هایی که کارتریج Brother TN-3467 را ساپورت می کنند به شرح ذیل ...








پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L6400DW







۲۶ تیر ۱۳۷۵ - از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر لیزری مدل Brother HL-L6400DW با توجه توان کار بالا و سرعت چاپ مناسبی که دارد مقرون به صرفه ...








قیمت پرینتر لیزری برادر HL-L2365DW







خرید پرینتر لیزری برادر HL-L2365DW قیمت Brother HL-L2365DW Laser ... از ویژگی بارز این مدل قابلیت چاپ دورو به صورت اتوماتیک است که موجب پایین آمدن ...








پرينتر - آی کاسب






0 تومان. تومان. پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w با گوشی اورجینال ... 0 تومان. تومان. پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6400DW ...








Cloud-ready printers – Google Cloud Print




ترجمه این صفحه


Google Cloud Print works with thousands of printers, and more are added regularly. Can't find your printer? Brother. Brother devices that support Google Cloud ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو